joi, 15 septembrie 2011

Poemul unui suflet

                   Scriind la romana si cautand tot felul de lucruri pe google am gasit din intamplare pe un site si aceasta "definitie" a poemului.Mi s-a parut geniala si m-am gandit sa o postez si eu. "Poemul: strainul din inima mea." (Costel Zagan). Poemul este insusi sufletul asternut pe o coala alba, insetata de versuri. Este hrana indragostitilor fara raspuns la dragostea care ii guverneaza. Este o ingemanare dumnezeiasca de cuvinte ce ramane pentru eternitate la indemana tuturor. Este gandul inimii soptit de buzele tandretii. Poemul? Esti tu insuti care intrebi si te reprezinta prin fiecare traire din viata ta. Fiecare zbatere de aripi este un vers si fiecare semn de punctuatie este o alta rasuflare. Poemul este o constructie inedita de suflet, este un mit despre sensul vietii." postat de emanuellex!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu