miercuri, 28 septembrie 2011

Germenele unui vis trait in balon

              Puritate si gingasie.Frumusete si tandrete.Isi misca aripile usor in bataia vantului.Trece usor prin gandurile mele,lasa urme si pleaca.Privesc in jur...si NIMIC.Incep sa caut,dar fara rost.Nu sunt sanse de reusita.Stiu ce vreau de la viata.Stiu ce vreau de la tine,Iubire.Vreau sa nu ma parasesti.Vreau sa imi umpli viata de culoare.Vreau sa ramai in sufletul meu,vreau sa fii mereu acolo.
             Frunzele mohorate si ruginii parasesc fara mila crengile copacilor.Acestia raman pustiiti si goi.As vrea sa pot fi fericita mereu.As vrea sa nu fie nevoie sa pleci din viata mea...Dar stiu ca ea e sora cu suferinta...Nu vreau sa sufar dar daca stiu ca asa te pot pastra si ca voi fi mereu in compania ta imi voi asuma acest risc.Da!Pentru tine as face si asta,Iubire.Stiu ca fac multe prostii si ca poate nu te merit,poate nu sunt demna de tine,iubire...dar voi incerca sa fac ceva daca vrei sa iasa ceva din toate astea.Iti voi scrie o scrisoare,Iubire.Voi incerca sa iti scriu...Cu toata stangacia mea,cu toate lucrurile prin care inca n-am trecut...in pofida atato lucruri prin care n-am trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu