joi, 29 septembrie 2011

Vesnicia unui vis

Ochiul meu inlacrimat
Cu iubire si cu dor ai sarutat
Mainile-mi tremurande cu tandrete le-ai luat
Si spre inima ta usor mi le-ai purtat
Am ascultat usor si cu atentie
Orice bataie a inimii tale,fara interventie
Stateam si ascultam un izvor de viata
Un suflet pur ce nu-i de gheata.

In acea seara cand si cerul era trist si innorat
Cand in apropierea scarii tale noi am stat
Si mi-ai spus ca vei pleca
Cand in suflet mi se strecura durerea
Si sufletul in mine incetisor plangea
Ma tineai in brate si incetisor viata mea pleca
Intr-un loc indepartat
Ochiul meu inlacrimat.

E atat de linistitor sa vorbesc cu tine
Toate bateriile-mi sunt cu energie pline
Iar cand nu am cum sa vorbesc cu tine,un fior rece
Pe sirea spinarii fara mila trece
Iar dorul sufletu-mi inunda
Si ratiunea cu sentimentul se confunda.
Dupa atat de mult timp in care departe de mine tu ai stat
Cu iubire si cu dor m-ai sarutat.

Cand te-ai intors si nu m-ai anuntat,
Din alte parti,eu n-am aflat...
M-a durut dar asta a fost alegerea ta,
Sau poate n-ai putut anunta
Eu si-asa tot te iubesc
Si tot binele din lume ti-l doresc
Iar cand m-ai sarutat,fara sa-ti dai seama,m-am emotionat...
Mainile cu tandrete tu le-ai luat.

Vazand aceasta grozavie
In brate usor  m-ai luat,as vrea sa stau asa si azi si maine,pe vecie
Sper sa ma vrei doar pentru tine,sa vrei din viata ta sa nu mai plec,
Si tot timpul din lume cu tine sa-l petrec.
Dar poate uneori te plictisesc
Nu,sa nu crezi ca asta imi doresc.
Toate sentimentele ce ti le-am dat,dulce si suav le-ai luat
Si spre inima ta usor mi le-ai purtat.

Si cerul e trist cand nu suntem alaturi
Cand noi luptam pe alte fronturi,
Cand tu esti plecat
Iar eu stau singura pe pat.
Ploua si apa curge pe streasina fara sa-i pese
De copacii cu frunze dese,
Stropii de pe frunze ce curg fara pretentie
Am ascultat usor si cu atentie.

Cand la pieptul tau ma strangi 
Al meu suflet usor il frangi
De fericire as plange de foarte multe ori
Dar si mai fericita-as fi de m-as trezi cu tine-n zori
Cu capul pe pieptul tau,
As vrea sa stau mereu
Si sa ascult cu multa atentie
Orice bataie a inimii tale,fara interventie.

Imediat ce m-am trezit
Din pat,la geam eu am zbughit
Si am vazut o manta alba ce discret acoperea
Perfect toate pacatele din viata mea
Rece si proaspata ea era
Si la viata mintea-mi revenea
Printe fulgii de zapada si multa gheata
Stateam si ascultam un izvor de viata.

Sufletul tau pur si plin de sentimente
Mai pur si lin ca-al unei fete
Gingas si plapand
Esti mereu in al meu gand
Si in acea zi de vara calduroasa
In care eram atat de bucuroasa
Ca am readus la viata
Un suflet pur ce nu-i de gheata.


un suflet pur ce nu-i de gheata
Stateam si ascultam un izvor de viata
Orice bataie a inimii tale,fara interventie
Am ascultau usor si cu atentie
Si spre inima ta usor mi le-ai purtat
Mainile-mi tremurande cu tandrete le-ai luat
Cu iubire si cu dor ai sarutat
Ochiul meu inlacrimat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu