vineri, 9 septembrie 2011

Jurnal cu vertijuri

Amintiri ce-ntr-un dosar am pus la presat
Dosar ce acum a fost furat...
Sa fie bine oare ca a disparut
Sau sa fie o simpla greseala si sa-l fi pierdut
Dar nu aveam cum sa pierd si desaga in care el era
Mare lucru,un fapt neinsemnat in viata mea
Ma amuzau prostioarele ce le-ai facut
Si toate cele prin care impreuna am trecut
Era trecutul meu de care se pare ca cineva a vrut sa ma lipseasca
Presupun c-a vrut sa ma pedepseasca
Dar se pare canu i-a iesit
Caci asa poate-ar fi fost fericit
Clipe ce poate le-am crezut nemuritoare
Imi par acum doar niste idei trecatoare
De bine sau de rau,usor usor iesi din gandul meu
Nu ca asa vreau dar asa-i mai bine pentru amandoi
M-a durut prea tare
Din ianuarie a ta plecare
Trupul meu era inca aici
Intre alte perne,dar de data asta-s reci
Totul arde-n jurul meu 
Dar eu simt ca e rece mai mereu
Nu mai pot simti caldura sufleteasca
De vina e acea idee prosteasca
Ce ne-a despartit in acea clipa cu prisosinta
Dar se pare ca nu a fost a mea dorinta
Si nici cea mai buna decizie cu putinta
Sufletul m-a parasit in clipa-n care ai plecat
Si se pare ca departe de mine prea mult timp ai stat
Acum am devenit stravezie
Acum mi-e imposibil sa spun ca sunt vie
Tot ce ma tinea in viata erai tu si iubirea ce mi-o purtai
In zilele in care-n brate ma tineai!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu