joi, 29 septembrie 2011

Deslusind misterele timpului

                 "Daca ai sti ca mai ai de petrecut cu partu ore cu persoana care inseamna totul pentru tine,cum le-ai petrece?".Am adresat aceasta intrebare mai multor persoane...iata raspunsurile:
      C1. :"As face tot ce nu am apucat inca sa facem."
      L. :"Idem C1."
      R. :"Petrecem timpul cat mai frumos posibil."
      D. :"Eu ca o unghie falsa,nu prea stiu din astea :>."
      M. :"------"(nimic)
      C2. :"Doamne,Doamne,numai nebunii :)).Lucruri de care sa ne aducem aminte...foarte frumos."
      I. :"Idem C1."
      R. :"As face tot ce imi sta in putere sa o fac cea mai fericita persoana,sa ma tina minte tot restul vietii ei :)."
      A. :"Mi-as aminti tot ceea ce am petrecut impreuna si nu vom gandi ce vom face atunci cand nu o sa ne mai intalnim."
      A. :"Am face lucrurile pe care le-am facut pana atunci si ne-au placut."
      T. :"Eu ca doua unghii false...nu stiu deloc."
      L. :"Petrecem cat mai frumos timpul in doi.Facem tot ce ne dorim si ce nu am facut pana acum."
      D. :"As face tot ce imi sta in putinta sa  ii indeplinesc toate dorintele si sa o fac sa se simta bine,fericita cu mine,iar daca totusi bu as putea sa ii indeplinesc toate dorintele,sau sa o fac sa se simta bine as petrece ultimele clipe facand ce-mi place mie."
          Am scris si raspunsurile...



2 comentarii:

  1. Daca as mai avea 4 ore de petrecut cu persoana la care tin,in mod clar nu as face nimic altceva decat ceea ce fac deobicei.Pt ca intotdeauna e ca si cum mai e doar...un minut.Si pt ca nu e nevoie sa ii dovedesc ca o iubesc,sau sa.i las amintiri frumoase.Le are deja,si stie deja cat o iubesc.:D In felul nostru...

    RăspundețiȘtergere