vineri, 9 septembrie 2011

Sinceritate brutala

           Am visat de prea multe ori sa ma trezesc si sa te gasesc langa mine.Am visat de prea multe ori la acea iubire ce niciodata nu mi-a fost impartasita.Am visat de prea multe ori la momentele de fericire deplina ce se pare ca nu aveau de gand sa vina.Am visat de prea multe ori la un baiat romantic,vesel,energic si pur incat am ajuns sa cred ca nu exista.Am visat de prea multe ori la baiatul care sa ma poata surprinde in fiecare zi intr-un mod cat mai placut.Am visat de prea multe ori cu ochii deschisi incat am ajuns sa cred ca mi-e imposibil sa fiu altfel.Am visat de prea multe ori ca voi gasi baiatul alaturi de care voi vrea sa-mi beau cafeaua in fiecare dimineata.Am visat de prea multe ori astfel incat viata mea a devenit o fortareata cladita din vise.
E ciudat cum pot fi atat de visatoare cand cei din jur sunt oameni fara principii si lipsiti de constiinta.Nu stiu cum de pot fi atat de pasnica in momentele in care toti tipa si vor doar scandal si incep sa imparta doar vorbe ce ranesc fara sa aibe vre-un rost....Da stiu ca pare paradoxal dar pot fi  calma si simpla.Si nu...nu caut perfectiunea caci uneori ne indragostim si de defectele oamenilor.Si da nu mi-e frica sa confesez ca Te Iubesc.Si nu ma astept sa simti acelasi lucru.Nu vreu nimic de la tine.Stiu ca ai trecut peste...stiu ca inima ta in curand va apartine alteia...Si imi doresc din toata inima sa fii fericit alaturi de ea pentru ca daca eu nu reprezint fericirea pentru tine asta nu inseamna ca nu poti fi fericit alaturi de alta.


Suflet sfasiat.Chip inlacrimat.Sunt sfasiata dar totusi ii multumesc pentru sinceritatea de care a dat dovada.Stia ca exista posibilitatea sa ma raneasca dar a preferat sa-mi spuna adevarul decat sa ma minta si sa-mi fie bine.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu