luni, 12 septembrie 2011

Fericire deplina

          Prima zi de scoala...Aceleasi mutre posace,aceleasi fete pline de figuri,aceleasi prietene langa mine,aceiasi profesori,acelasi discurs plictisitor...E ciudat dar simt ca am nevoie de tine din ce in ce mai mult...Am nevoie de tine pentru a ma regasi pe mine,am nevoie de tine pentru a fi fericita:*!
           Poate nu vrei sa te iubesc,poate nu vrei sa reprezinti atat de mult pentru mine,poate nu vrei multe lucruri...Dar nu ai cum sa le schimbi...Nu poti schimba nimic.Sau cel putin cred...Da te iubesc...Da vreau sa fim fericiti,dar nu vreau ca totul sa se risipeasca in zare ca polenul unei flori de mai.Te vreau numai pentru mine.Da imi cer scuze,nu obisnuiesc sa fiu atat de zgarcita dar pentru prima data voi fi...Nu vreau sa te impart cu nimeni...Cu nimeni!Nu vreau sa intervina nimeni.Vreau sa nu fie loc decat de noi.Nu vreau mai multe persoane in viata noastra.Nu ne trebuie a 5-a roata la caruta...Vreau sa fim tu si eu.Nimic mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu