luni, 19 septembrie 2011

Hold me...


                    Ia-ma in brate si nu-mi da drumul.Tine-ma strans la pieptul tau.Am nevoie de asta.Vreau sa simt bataile ritmice ale inimii tale.Vreau sa te simt al meu.Vreau sa-mi promiti ca n-o sa-mi dai drumul.Vreau sa ramanem asa o viata sau mai bine zis si dincolo de hotarul vietii:x!Vreau sa ma trezesc cu tine in fiecare dimineata.Vreau sa te sarut si sa-ti spun ca te iubesc.Vreau sa stii distanta nu ne va desparti.Nu conteaza.Nu te invinovati.Stiu ca ma iubesti si stiu ca daca ai fi putut ramane langa mine cu siguranta ai fi stat.Ai fi stat cu mine in fiecare clipa.Mi-ai fi simtit respiratia.M-ai fi sarutat cand am fi baut o cana cu ceai seara.Ne-am uita impreuna la meciuri.Am urmari impreuna filme.Am privi cu atentie luminile de craciun.Am asculta prognoza meteo.
                 Mi-e dor de tine.Nu ti-o spun ca un repros.Nu iti spun asta pentru a-ti aminti ca nu esti aici.Iti spun asta deoarece vreau sa stii ca e cineva pe lume pentru care insemni totul.As vrea sa ma ajuti sa fac mancare,as vrea sa ma ajuti sa fac cumparaturi,as vrea sa ma ajuti la curatenie.As vrea sa facem totul impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu