joi, 29 septembrie 2011

Praf rosu cu gust de ghimbir

Si sa nu crezi ca nu-mi pasa
Priveste aici si citeste-n continuare
Eu incerc sa inteleg ce faci
Si cu blandete,sa-ti arat ca-mi placi...

Sa stau sub salcie 
cu-n pix in mana si c-o foaie
Si sa-mi insir gandurile fara frica
Fara sa-mi pese ca
Intr-o buna zi randurile-mi melancolice
Vor iesi la iveala nu intr-un moment precoce.

As vrea sa stau langa un rau de munte
Cu gandul departe,usor calcand pe punte
Cu sufletul deschis pentru a lasa sa intre
Imaginile minunate
In suflet si-n mine.

As vrea sa pot privi desertul
Cu vegetatia-i pitica si uriasul
Cactus ce lectii de viata tuturor ne da
Iar caldura sa poata inunda viata mea fada.

Pe o insula as vrea sa fiu
Sa pot admira apa ce din toate partile rasare
Si cum pasarile fara graba,dispar in zare
Si cum dimineata soarele rasare,
Si cum luna meniloasa,seara,apare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu