vineri, 2 septembrie 2011

Moartea unui inger

                       Stropi de ploaie insufletul gol
Trupul cel rece inca pe hol
Cu un cutit de argint am comis crima perfecta
In acea clipa atat de defecta
Am omorat
Tot ce aveam mai sfant
L-am omorat pe el care era
Mai presus de fiinta mea
regret acel praf de stele
Care,de pe buzele mele
A ajuns subit
In sufletul tau si te-am ranit
Am omorat tot ce era mai bun si mai frumos
Si o schimbare radicala s-a produs

Acum ploua si frunzele cad...
A murit pana si ultimul frag
A murit iubirea
Odata cu ea si fericirea
Odata cu ele a murit si puritatea
Si n-a ramas nici macar sinceritatea
Clipe de reverie
Au fost o amintire vie
Dar ai vrut sa mori 
Sa ma lasi singura-n zori
Sa plang cu lacrimi de dor,
Siatat de mult ti-ai dorit sa mor
Sa fiu inca una-n cimitir
Sa fiu in iarba inca un fir
Ai vrut sa cazi sa te ranesti
Stiai c-o sa ma doara,ai vrut sa mi-o platesti
Cu aceeasi moneda imputita
Dar totul a durat numai o clipa.

Inca zace pe hol,iar totul e plin de sange
Cu un ultim efort de mana el ma strange 
Si-mi spune un ultim "te iubesc..."
Inima mi se frange si incet ma prabusesc
Si cu pareri de rau incep sa ma indepartez
Si incep sa ma urasc pentru c-am vrut sa te salvez
Salvarea mea ti-a fost pieirea





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu