vineri, 22 octombrie 2010

Sfatuitori incompetenti

                       Oare culorile au viata?oare muzica are viata?Cum de toti cer dar nimeni nu ofera nimic?De ce toti  au pretentii,dar tu cand ai ceilalti zic:"mama ce fite are asta!"Perceptiile sunt si mai interesante...daca iesi cu un baiat in oras esti iubita lui,nimeni nu se gandeste ca poate fi fratele tau sau ca poate fi vreo ruda sau pur si simplu un prieten.Nu toti te critica,iar daca ar face ei asta tu,nu ai voie sa-i critici.Daca ai iubit si iesi cu un baiat in oras iti inseli iubitul.WOW!Atata ti-a trebuit...te afla toata lumea si toti spun"ai vazut-o pe aia?E cu X iar el(X) o iubeste si uite ce face nenorocita...il inseala".Ei nu iau in calcul si faptul ca tu esti destul de inteligenta si te gandesti ca ai un iubit si nu iesi cu un posibil viitor partener in locurile unde te-ar putea vedea toti prietenii iubitului actual.Nu nimeni nu se gandeste si la asta!NU TU ESTI MEREU DE VINA!.Daca ai avut mai multi iubiti esti o mare...panarama,deoarece nu este posibil sa nu te fi culcat cu ei.Daca esti cu un baiat automat trebuie sa te culci cu el!Asta e cea mai idioata conceptie a fiintei umane!
                      Cineva spunea ca atunci cand oamenii nu au ce face incep sa barfeasca!Nu pot citi,nu pot face orice altceva care sa tina strict de persoana lor?NU.NICIODATA!Asta e imposibil...mai bine dezbina casa unuia,sau inventeaza fel de fel de lucruri...Asta e scopul tuturor...sa-si bage nasul in viata altora,sa-si dea cu parerea cu toate ca nu le-a cerut-o nimeni.DAU SFATURI!!!!La asta se cred cei mai buni...ei sunt cei mai invatati si stiu sa dea sfaturi...ei sunt experimentati,patiti,trecuti prin viata...Sfat mai bun ca al lor...nu este!Nici unul dintre ei nu a trecut prin acea situatie si toti isi dau cu parerea!
         PENTRU AMATORI : NU VA MAI OBOSITI ! ORICUM NIMENI NU VA IA IN SEAMA!E O PIERDERE DE TIMP:))!
                           Am cunoscut acum ceva timp o persoana care tot asa imi dadea sfaturi...Dar erau folositoare,utile...Aceea era o persoana inteligenta care stia ce spunea!:*

9 comentarii:

  1. Nu te cunosc si sincer nu am trecut prin asemenea situati dar sa sti ca sunt o fire care obijnuieste sa stea sa se uite la alti pt. a le vedea adevarata fata. Si sti ce? AI PERFECTA DREPTATE!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. everything you said is true ...but that is what makes life interesting..XD

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos spus imi place cum gandesti :) am putea fii foarte buni prieteni :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e..din pacate,ne-am inrait.
    Daca e sa facem pronosticuri, stim mai mult ce e in viata altuia decat a noastra:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa si este... Mie imi place sa observ oamenii( cum a spus Oana) Imi place sa ii citesc. Facand asta mi-am capatat reputatia de ciudata, dar nimeni nu a incercat sa ma cunoasca si sa vada de fapt ceea ce sunt eu si felul in care gandesc. Poate exista un locucor si pentru mine in lumea asta si sa fiu alaturi de cineva cu care chiar merita sa-mi petrec timpul. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca exista un locsor pe lumea asta pentru fiecare:*

    RăspundețiȘtergere