duminică, 10 octombrie 2010

Doi ochi caprui...o singura privire

           Si simt cum vantul ma patrunde...as vrea sa fiu macar o clipa vant...sa ajung la tine sa-ti simt caldura corpului,dulceata sarutului si sa ma pierd in adancimea ochilor tai caprui!Vreau sa pot adia usor prin preajma ta si sa-ti soptesc la ureche cu blandete un firav te iubesc.Asa te voi simti cu toata fiinta mea,asa ne vom putea contopi si vom ajunge la uniunea deplina.As vrea sa pot adia...usor in preajma ta mereu .Sa fiu langa tine in permanenta sa nu fie nevoie sa-ti simt lipsa pentru a realiza cat de mult insemni pentru mine!Daca as fi vant ti-as simti parfumul in fiecare dimineata,daca as fi vant...
           Sunt momente cand cuvintele nu pot exprima intru totul sentimentele ce le detinem.Faptele ne ajuta dar cand trebuie sa dam dovezi ne pierdem  in detalii iar esentialul ne scapa...Spune-mi ca ti-ai dori sa fii mereu in preajma mea si am sa fiu vant...Am sa te insotesc pretutindeni...Voi fi mereu acolo pentru tine.Spune-mi ca ma iubesti si viata noastra va fi o continua beatitudinea.
           As vrea sa fiu o raza de soare...sa rasar in fiecare dimineata in camera si sa iti imbrac fata in sralucire si caldura.Sa deschizi ochii si sa zambesti.Sa te incalzesc in fiecare zi.Sa stralucesti in lumina mea.Sa fiu luna as vrea pentru a-ti veghea somnul si a-ti lumina noaptea intunecata.As dori sa te pot iubi asa cum meriti.As dori sa poti ierta.As dori sa pot iubi!
              Poate intr-o zi o sa intelegi.Poate o sa ierti.Sau poate nu...Pe aceasta cale ini cer scuze...da,poate e penibil.Poate demonstrez ca sunt o lasa.Poate ca nu o sa i se para stupid.Dar dupa toate cele intamplate...
Da...nu cred ca sunt destul de convingatoare,poate nu va intelege!Poate nu am fost explicita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu