sâmbătă, 30 octombrie 2010

Sentimente peremptorii

                         Esti prea increzut...Oare chiar crezi ca voi cadea?Ma crezi atat de slaba si neputincioasa?Ei bine am crezut ca ma cunosti.Am tarie de caracter...ma asteptam sa nu fi uitat asa de usor.Ma dezamagesti.Ma cunosteai mai bine ca nimeni.Mi-ai spus ca vei pleca,..te asteptai sa te opresc?Ei bine  e problema ta daca ramai sau pleci.Mi-e indiferent,In schimb am o mare dilema...de ce te chinui atata sa ma schimbi?Nu mai incerca.Iti pierzi timpul.
                       Nu mai am nevoie de tine si de nimic ce-ti apartine...pot triumfa singura.Ai fost doar un simplu trecator.Vreau sa pleci...Nu,nu o sa te opresc.Poti face ceea ce vrei.Nu-ti voi sta in cale.Ma repugna total prezenta ta.Ai impresia ca esti unic si ca nimeni nu e ca tine.Te crezi cel mai bun.Nu esti nici pe departe cel mai bun.Esti un simplu trecator...Azi esti aici,maine vei fi dincolo!Pleaca...!Da te alung din viata mea.Nu te mai vreau.Nu mai esti acel baiat cu privirea blanda si cuceritoare.Nu mai esti tandru si atent.Te-ai scimbat prea mult,intr-o perioada prea scurta de timp.
                       Te eliberez acum de toate promisiunile ce mi le-ai facut si de toate juramintele...Esti liber,acum poti sa-ti iei zborul.
                     

                                               <<<NU TE MAI RECUNOSC>>>
    <<<PLECA!NU PRIVI IN URMA SI ORICAT DE GREU AR FI NU TE MAI INTOARCE>>> 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu