vineri, 15 octombrie 2010

Neprihanita floare

                            Simt.Simt cum bate vantul.Simt caldura razelor soarelui.Simt bucuria,fericirea,iubirea.Simt ura si indiferenta.Si mai simt ca ceva se va rupe.Nu,de data asta nu va fi sufletul meu.Va fi ceea ce ne leaga.Sau ceea ce ne lega candva.Simt ca nu se va mai putea face nimic de data asta.O perioada imi era indiferenta prezenta ta.O alta perioada ea a fost vitala.Iar acum...acum nu mai valoreaza nimic.Am starpit si ultimul gand,am sugrumat chiar si ultimul cuvant.               
                          ........?Simt tacerea ce ne inconjoara.Simt cum privirile tele alearga jucause peste corpul meu.Simt cum ai vrea sa sfasii acea tacere dar te retine ceva.Simt ca ai vrea sa spui mai multe dar nu ai curajul.Oare prezenta mea te intimideaza sau pur si simplu esti prea timid?Oare de ce nu poti avea curajul de a smulge acea apasatoare patura ce in curand ne va sufoca?Hai...indrazneste.Nu te teme.Vei vedea ca totul va fi bine.Astfel vei putea sa simti si tu ceea ce simt eu.Vei simti cum imi bate inima zglobie.Vei vedea candoarea sufletului meu.
                        De ce iubite nu vrei sa  vii?Ti-e  frica,ti-e jena?Nu te inteleg...ce s-a intamplat de ti-e frica sa te apropii?Trebuie sa te maturizezi.Fii curajos.Revino-ti!Esti barbat,ia tu initiativa.Vin-o si cuprinde-ma cu ale tale brate reci.Imbratiseaza-ma...Vreau sa simt.Vreau sa simt caldura ce corpul tau o emana.Vreau sa simt iubirea.Imbraca-ma in iubirea ta plina de dor.Stiu ca ti-am lipsit atat de mult cum mi-ai lipsit si tu mie.Vin-o.Vin-o langa mine...Aseaza-te langa mine...simti?Cum...nu? Atunci vin-o si simte pasiunea.Vin-o si vei simti cum sangele-mi zburda prin vene.Vei simti cum buzele ni se vor uni intr-un singur si unic adevar.IUBIREA.

Si o iubea!si voia sa-i fie aproape!si nu stia cum sa-i spuna!si a incercat...si  a reusit!
cu mainile incolacite-n juru-i subtirel incepu sa apara magia!
Si ce-a din urma-nbratisare...cea de noapte buna!
Si gura-i rosiatica parca-l chema...si nu a mai putut rezista!A sarutat-o!
Si intr-un dans corpurile li s-au contopit  iar fericirea ce-i cuprinse se transforma in lacrimi de fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu