vineri, 3 decembrie 2010

Divergente apuse

           A venit iarna.Iubesc iarna.Iubesc zapada.Iubesc sunetul pasilor ce preseaza zapada.Dar urasc frigul si ploaia.Urasc flescaraia.Urasc sarbatorile de Craciun!Nu le suport.Cadouri,zile petrecute cu familia,"dragoste".Nu-mi place.Nu suport tampeniile astea.Ar trebui sa stau in casa cu ai mei si asta nu-mi place deloc.Prefer sa umblu lelea prinoras si sa-mi fie frig decat sa stau in casa.Acasa ar fi o mama cicalitoare si un tata ce mereu comenteaza.Carora niciodata nu le convine nimic.Dar asta trece.Nu suport colindele.Le detest.De Craciun parca toata lumea intra in tramsa.Nimeni nu mai este lucid.Toti vor cadouri si femei/barbati.Eu vreau sa fiu iubita si atat.Poate am pretentii prea mari,poate sunt stupide.Poate el nu ma suporta poate ea e invidioasa,poate ei nu-i convine poate el e revoltat.Nu-mi pasa.Sunt om si am dreptul sa vorbesc.Sa scriu.Si am de asemenea dreptul la o parere.
Gresesc.E normal toti gresim.Azi urasc sarbatorile.Maine poate le voi adora.Dar azi inca nu...Inca nu e timpul.Azi am dreptul sa beau,sa urasc,sa traiesc sa iubesc.Da azi il voi iubi.Maine poate nu.

2 comentarii: