miercuri, 1 decembrie 2010

Saptamana cu doua anotimpuri

                      E din ce in ce mai frig.Afara temeraturile scad cu fiezare zi ce se afunda in timp.Sufletul mi se incalzeste cu fiecare zi deoarece a aparut EL!Reuseste sa acopere un gol imens ce-mi dadea impresia ca sunt pustie.Ca nimic nu va reusi sa topeasca acel ghetar ce se afla in sufletul meu.A reusit sa-mi incalzeasca sufletul incetul cu incetul.Totul e mult mai placut.Acum pot privi in jurul meu si sa ma simt norocoasa.Norocoasa pentru ca am langa mine un baiat care sa ma iubeasca si sa ma inteleaga si sa ma sustina.Ma accepta asa cum sunt.Nu ma critica ci imi spune:"Uite acolo ai gresit,hai sa incercam sa corectam asta."
                    Ma apreciaza pentru ceea ce sunt si nu vrea sa ma transforme in fata ideala.Pentru el sunt fata ideala.Ne completam reciproc.
                    In aceasta saptamana cu doua anotimpuri el ma tine de mana si-mi atinge sufletul...ne plimbam pe strazi intunecate fara  a avea o directie.Din inaltul cerului se scutura o pulbere alba si rece ce se aseaza usor pe hainele noastre.Norii negri se scutura usor.Zapada pune stapanire incetul cu incetul pe oras.Timpul trece repede...iar dragostea sper sa nu se spulbere la prima adiere rece a vantului ce se numeste divergenta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu