duminică, 12 decembrie 2010

Jurnalul din flori

            Da iubite!Mi-ai lipsit.Mi-au lipsit ochii tai capriu,vocea ta calda si prietenoasa.Mi-ai lipsit in tot acest timp.Mi-au lipsit cuvintele tale blande imbratisarile tale...Am nevoie de tine,dar nu o sa am curaj sa-ti spun.Da!Recunosc sunt o lasa,o fricoasa,dar am avut un motiv,un motiv ce nu am avut curajul sa ti-l impartasesc.Nu-ti cer nimic acum.Sa nu intelegi gresit.Aceasta postare este o confesiune,o pagina dintr-un jurnal ros de molii.Un jurnal cu foile ingalbenite de vreme.Un jurnal ce mi-a fost prieten dupa plecarea ta.Un jurnal care a devenit parte din viata mea.El ma ajuta sa ma relaxez,lui ii spun totul,dar in fine nu despre asta vorbeam.
           Mi-e dor de noi.Imi lipseste tot ce a fost intre noi.Da iubite.Vreau o a doua sansa dar vad ca e imposibil si prefer sa las lucrurile asa cum sunt decat sa te pierd definitiv.Si asa sunt pustie,fara sa te vad m-as prabusi intr-un ger sufletesc ce m-ar ingheta.Mi-ar distruge si ultima picatura de viata care mi-a mai ramas.
          Mi-as dori sa vii.Mi-as dori sa te intorci dar deja e prea tarziu pentru regrete.O sa-mi lipsesti.Floarea ce mi-a inflorit in suflet in acele luni nu s-a ofilit dar are nevoie de apa pentru a nu se schimba.Ai fost minunat si poate nu am meritat asta.Ai fost foarte bun cu mine si nu am stiut cum sa-ti multumesc.Nu amstiut cum sa-ti arat ceea ce sufletu-mi croseta.Nu am stiut cum sa-ti demonstrezi si da e vina mea pentru toate astea.Imi pare rau pentru tot.Imi pare rau pentru toate suferintele ce ti le-am pricinuit.Orice ar fi,acel rasarit de soare,ce ai fost pentru mine nu va avea si apus.



                    >>>TE IUBESC BAIAT CU OCHI CAPRUI!<<<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu