sâmbătă, 18 decembrie 2010

Unei persoane speciale...

                         Un baiat calm,romantic,atent,protector si iubitor.Pe aceasta cale vreau sa-ti multumesc pentru ca:
*mi-ai oferit sprijunn neconditionat;
*mi-ai oferit umarul tau pentru a plange;
*m-ai ajutat sa depasesc obstacolele ce mi s-au ivit in cale;
*mi-ai oferit clipe minunate;
*ai avut rabdare sa ma asculti mereu inn ciuda prostiilor ce le-am facut;
*mi-ai oferit siguranta de care am nevoie;
*ai incercat sa ma schimbi cu toate ca nu am acceptat ajutorul;
*ai fost mereu atent si grijuliu cu mine;
*ai fost sincer mereu;
*m-ai inteles(sau cel putin ai incercat);
*nu m-ai judecat dupa felul in care ma imbrac;
*mi-ai oferit sfaturi utile;
*iti pierdeai timpul cu mien;
*ai fost primul baiat romantic;
*nu ai tipat la mine;
*nu m-ai obligat niciodata sa fac ceva ce nu vreau;
*tot ce s-a petrecut intre noi a ramas doar intre noi;
*nu mi-ai tradat increderea;
*nu m-ai dezamagit;
*nu te-ai jucat cu mine;
*ai avut macar putina incredere in mine;
                       Vreau sa iti multumesc in primul rand ca mi-ai fost prieten.
           Imi pare rau ca nu te-am cunoscut,in toata fiinta ta;imi pare rau ca nu am incercat macar.Imi cer scuze ca nu am stiut sa valorez toate eforturile pe care le-ai depus in tot acest timp.
          Inainte de a incheia vreau sa iti multumesc ca miai fost prieten si confident.Si pentru toate lectiile ce le-am invatat impreuna!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu