miercuri, 8 decembrie 2010

Vesnicia unei flori

                       Imbratiseaza-ma.Sa nu-mi dai drumul.Mult timp am fost o umbra.O umbra lipsita de viata,de sentimente de toate.Vreau sa ma pierd pentru ultima oara in ochii si imbtarisarile tale.Vreau sa simt cum mainile tale-mi ating pielea fina a fetei.Vreau sa te simt.Vreau ca pentru ultima data sa stai langa mine fara ca gandurile sa-ti fuga-n alta parte.Vreau sa te simt.Vreau sa te simt al meu pentru ultima data.Pentru ultima data caci de maine nu vei mai fi aici.Voi fi iar o fantoma a unei iubiri profunde.Voi deveni umbra a tot ce a fost frumos.De maine nimic nu va mai fi intre noi.Nimic nu ne va mai lega.Nu asta vreau.Ci asa nee scris.Asa trebuie sa fie.De maine,intre noi vor fi doar obstacole.De aceea-ti cer ca azi sa fii doar al meu.Al meu si-atat.De maine drumurile noastre vor fi separate pentru totdeauna.Stiu ca tii la mine.Stiu ca ceea ce ne lega azi e special,azi e mirific,azi inseamna totul pentru amandoi,dar maine nu vor mai exista decat resentimente.
                    Maine nu voi mai fi.Maine as vrea sa-mi aduci o floare la mormant.Vreau sa-mi plantezi un trandafir rosu pe mormantul negru si pustiu.De ziua mea sa vii sa-mi aprinzi o lumanare.Voi fi ingerul tau pazitor.Acum stai cu mine si lasa-ma sa te iubesc.Doar azi caci maine ma voi stinge.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu