miercuri, 8 decembrie 2010

Amintiri palide si cenusii

            Ma doare.Ma doare sufletul.Ma doare ca s-a rupt totul intre noi.Ma doare indiferenta cu care trebuie sa te tratez.Ma doare incertitudinea.Ma doare ca nuu stiu daca m-ai iubit.Tot ce era odata sigur,acum a devenit o incertitudine.Nu mai am incredere in tine.Nu mai stiu daca mi-ai spus vreodata adevarul.Nu mai stiu nimicAs fi vrut sa vii inapoi.Mi-am dorit sa te intorci.Mi-am dorit sa fiii aici mai mult timp.As fi vrut sa nu pleci.As fi vrut sa mai stai.Macar putin.Dar nu voi mai face nimic pentru a te aduce inapoi!Nu pentru ca imi place aceasta durere ce ma macina putin cate putin.Nu voi mai incerca pentru ca ai permis ca alta sa-mi ia locul.Nu pentru ca am principii ce nu vreau sa le mai calc in picioare.
         Ma doare.Si ce?M-a mai durut si inainte si a trecut.S-a vindecat.Nu sunt nici prima si nici ultima care sufera.Nu-mi fac griji in privinta asta.Dar cel mai rau ma doare ca ti-am dat o palma si ai fugit speriat fara sa te intorci.Fara sa privesti in urma ta sa vezi ca ochi-mi sunt plini de lacrimi cenusii ce implora sa fie sterse.Nu ti-a pasat.Nu face nimic.Recunosc.Nici mie nu mi-ar fi pasat daca as fi fost in situatia ta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu