marți, 28 decembrie 2010

Miracles

              Cum sa nu crezi in minuni cand ele te urmaresc si fac tot posibilul ca tu sa le vezi?Nu poti sa nu le vezi cand ele se petrec in preajma ta.Dar acea zicala: "There are no miracles for those that have no faith in them." este cat se poate de adevarata.Am sperat atata timp sa-mi regasesc iubitul si da l-am reintalnit.Si sunt foarte fericita.Mi-a venit si mie randul sa fiu fericita.Iubesc si sunt iubita.Nu am crezut ca imi va fi atat de usor sa recunosc.Nu am crezut ca sufletul mi se va umple de bucurie.Nu stiu cum sa explic ...E pur si simplu divin sentimentul acesta!
                          Iti multumesc Doamne ca mi-ai trimis ingerul inapoi!Iti multumesc pentru ca ma lasi sa fiu fericita.Iti multumesc ingere ca te-ai intors!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu