marți, 12 octombrie 2010

Confuzii mediocre

                   E  o zi geroasa de decembrie.Afara  fulgii de zapada danseaza un minunat vals al pasiunii pana ajung pe sol.Un felinar batran lumineaza straduta ingusta acoperita cu zapada.Din acea lumina galbuie,aproape obscura as spune eu,isi fac aparitia doua umbre,erau doi indragostiti.Aveau nasurile si urechile rosii si mainile inghetate,dar totusi erau impreuna si nu ii interesa acest banal detaliu.
                  Afara  ninge de doua ore.Stau in fotoliu si privesc pe geam.Privesc la diferitele forme ale fulgilor.Masinile sunt acoperite cu o pulbere stralucitoare.Cu o patura moale si alba...Tin in mana o cana de ciocolata calda cu frisca.E fierbinte si imi incalzeste mainile aproape amortite de frig.Nici macar patura ce ma acopera nu  ma poate incalzi.Strabat camera intunecata,ies din camera si merg in sufragerie unde este un semineu imens.Pun cateva lemne pe foc in speranta ca o sa ma incalzesc macar putin.Dar ceea cenu intelegeam era fe ce imi era atat de frig.Dar in fine...Nu mai conteaza asta acum.
                Ma asez pe canapeaua maro,din coltul camerei,cea de langa masuta la care servim ceaiul.Am dat drumul la muzica.Era o melodie lenta.Frumoasa.Gandurile imi zboara la acel peisaj melancolic.Natura pare moarte.Pasarelele nu se mai aud.Greierii nu mai canta.Se aude doar cate un motor obosit ce murdareste mormanele de nameti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu