miercuri, 18 august 2010

Sentimente si incertitudini

amintirea ta e pretutindeni:X
                Intr-o zi lucrurile vor fi altfel.Intr-o zi vei fi aici.Intr-o zi nu-mi va mai fi frica sa-ti spun ca TE IUBESC,Intr-o zi...vom fi unul langa altul!
               Nu vreau ca amintirea ta sa fie o fantoma,vreau sa fie vie(sa fie mereu in inima mea)...vreau sa nu mai pleci...vreau sa fii langa mine mereu!Se spune ca distanta omoara orice dragoste dar nici ea si nici timpul nu au reusit sa te scoata din sufletul meu...ai lucrat cu grija,ai gravat usor in camera cea mai ascunsa numele si chipul tau,ai incuiat camera,ai furat cheia,iar acum eu nu mai pot acoperi acea capodopera oricat as vrea!
              Uneori am nevoie de o imbratisare dar,cine sa mi-o dea daca tu nu esti aici?Cine sa ma alinte daca nu tu,cine o sa imi mai aline durerea din noptile albe?Dar nu e nimic.Vom trece peste...avem o viata inainte.Va veni si vremea cand sa fim fericiti impreuna.Va veni vremea cand vei fi aici mai mult timp,va veni vremea cand ma vei tine in brate indiferent de zi,de ora,sau minute!Va veni vremea cand ne vom plimba impreuna pe strazile pline de flori si ne vom petrece timpul impreuna!Candva totul va fi cum am visat.
              Acum ne despart mii de kilometri,dar nu asta conteaza...noi ne iubim si acesta este lucrul cel mai important...mii de lacrimi varsate de dor vor dispareacand vei fi langa mine.Iubirea trece peste orice obstacole daca este impartasita de ambii pateneri.Tristetea se va sterge cand vom fi pe aceeasi banca si vom relata intamplarile prin care am trecut in acest timp in care am fost departe unul de altul.
             Am retrait un moment de bucurie atunci cand m-ai strans in brate cand te-ai intors:X!Venise in sfarsit si vremea noastra.Au fost lucruri foarte frumoase de care ne-am bucurat impreuna dar cum fericirea dispare cand e mai frumoasa asa s-a intamplat si cu sentimentele ce ne-au legat!Imi pare rau ca ti-ai scimbat atat de radical parerea despre mine dar nu uita cu toate ca ne-am despartit tu vei ramane mereu in imima mea.


(29.12.2009)
(ora  02:39) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu