luni, 30 august 2010

Pescuiesc intr-un castron

     Pescuiesc intr-un bol lucruri care le cred indispensabile.Pentru mine ele sunt importante...!Ele reprezinta inceputul sau sfarsitul,bucuria sau nefericirea,tristetea sau dezamagirea!Poate nu aleg sa pastrez ceea ce e bun sau ceea ce e important,dar stiu ca aleg ceea ce conteaza intr-adevar pentru mine!
     Am gasit lucruri ce le credeam pierdute,uitate,aruncate.Uneori e bine sa stai singur pe o banca,sa meditezi.La ce vrei tu.La tine la prietenul tau,la amici,la un coleg de clasa ce te face sa oftezi,la problemele ce le-ai acumulat pe parcurs...etc.Vei vedea ca o gasi o undita care te va ajuta sa pescuiesti o solutie pentru orice problema.Nu e o solutie sa fugi de probleme.Asumati-le.Si vei vedea ca poti sa le rezolvi!Zambeste.Orice s-ar intampla.Sa nu iti pese ca el te-a parasit pentru alta,nu spune ca nu ai viata fara el...!Iti vei da seama ca timpul vindeca tot!
     Oare e atat de greu sa intelegi ca oricat ai vrea nu vei putea sa fii atat de important?Nu...niciodata nu vei fi pe primul loc!Nu ai cum sa fii deoarece ai fost pescuit intamplator dintr-o fantana de mult uitata!Nu poti fi tu alesul.Nu ai cum oricat de mult ti-ai dori....
               Bate vantul.Stropii de ploaie imi ating usor fata si ma readuc la viata!Si constat cu stupoare ca ceeea ce am vrut,am avut.Dar cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat a fost plecarea ta.Iti sunt recenoscatoare pentru asta.Nu aveam nevoie de tine pentru nimic.Mi-ai complicat viata prea mult.Ai reprezentat doar un obstacol in drumul prafuit cu nimicuri ale vietii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu