marți, 24 august 2010

Iubire parfumata

         Stau in ploaie si plang.Stropii de apa curg pe fata odata cu lacrimile.Incerc sa ma eliberez acum de toate amintirile si problemele lumesti ce-mi ravasesc sufletul si astfel ma cufund in profunzimea stropilor de ploaie.Acolo m-am intalnit cu mine.Ca aspect fizic suntem identice dar diferenta dintre noi era mentalitatea.Cealalta era foarte sexy si foarte feminina,era timida,fricoasa si foarte pesimista.
        Si incep sa fumez.Prima tigara ma relaxeaza.Relaxarea ajunge in scurt timp la cote maxime.Mai trag un fum si visele isi fac loc incet pe retina.Din pachet scot si cea de-a doua togara...te vad.Esti undeva departe.Plangi si te intorci cu spatele la mine.Te strig dar nu ma auzi.Vorbesc dar nu vrei sa-mi raspunzi.Incerc sa-ti spun ca am reusit sa ma detasez si sa scap de iubirea ce ma subjuga.
      In sfarsit sufletul mi se metamorfozeaza.Pot simti caldura unei imbratisari,pot simti farmecul rasaritului.Acum sunt diferita.Nu mai sunt acea fata dezordonata.Nu te mai iubesc.M-ai tradat si astfel sufletul a realizat ca nu il meritai.Nu ai meritat numic dar totusi ai primit de toate.Ti-am oferit inima si cu ea bucuria de a trai.Dar m-am indepartat si ma bucur.Ne-am despartit(slava cerului).Nu-mi pare rau.Nu regret.
    Am avut vointa si am reusit.Nu-mi mai pasa!Multi cred ca e doar o minciuna.Mi se rupe.Ma lasa rece.Nu-mi pasa de altii.Aici e vorba de mine si doar atat.Ma imbratiseaza iar.El nu-mi spune ca ma iubeste.El imi alina suferinta.Imi spune adevarul.Ma strange la piept,ma saruta cu pasiune si ramanem uniti intr-un dans al iubirii,Ii multumesc pentru tot ce a facut pentru mine.Nu voi avea zile destule pentru a-i arata recunostinta ce i-o port!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu