sâmbătă, 21 august 2010

I'm a survivor

      Te-am lasat sa-mi rupi inima.Nu face nimic.Am cazut.Nici o problema,ma ridic.Dar un lucru pot sa-ti spun:"nu-mi place sa pierd" asa ca ma ridic din pat,rup poza ta si strig "i'm a survivor".Trebuie sa demonstrez ca esti doar un gand ce ma irita.Nu sunt debusolata.M-am hotarat sa dau dracu' tot ce tine de tine.Nu mai vreau amintirile si nici cadourile tale.Nu mai vreau nimic ce sa-mi amiteasca de tine.Esti doar un nefast trecut de care ma descotorosesc prin aceasta confesiune.Sunt singura de care depinde fericirea mea.Astazi Frumoasa din padurea adormita nu mai are nevoie de un sarut pentru a se trezi.A realizat ca e de prisos sa fie un print langa ea deoarece poate fi o supravietuitoare si fara el!
    De azi ma rup de toate.Datorita tie si minciunilor tale azi sunt imuna.Am crezut in tine si dragostea ta dar cand ai plecat ai luat o parte din mine.Ei bine afla ca azi sunt intreaga!Nu mai lipseste nimic.Am refacut si acea bucata pe care ai luat-o.Acum vreau sa nu ma mai cauti.Nu ma suna.Nu-mi lasa mesaje.Nu voi raspunde niciodata.
    Am alaturi de mine prieteni minunati care m-au sustinut si mi-au spus ca sunt de 1000 de ori mai buna decat tine si au perfecta dreptate caci nu ai fost in stare sa prinzi fluturele iubirii fara sa-i frangi aripile.Fetele mi-au spus ca nu se merita sa tii la un ratat care nu stie sa pretuiasca ceea ce are langa el!Multumesc Fetele(se stiu ele).
     Nu de mult am vorbit cu un bun prieten de-al tau ce voia sa ma sece spunandu-mi ca ai pe alta:))!Nici o problema nu ma deranjeaza,nu ma priveste,nu e treaba mea!Tot el a spus o chestie la auzul careia am ramas proasta:"in comparatie cu aia tu esti mama natura"!Vezi ce prieteni ai:)) iti vorbesc prietena de rau...nu ca as fi un fotomodel dar nu arat nici chiar atat de rau!


P.S.:Nu te intoarce caci ceea ce vei gasi te va face sa suferi cum am suferit eu odata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu