vineri, 20 august 2010

Comoara din cufar

A fost o vara...minunata,si iubirea noasrta a fost ceva de care nu voi uita niciodata!Nu pot uita acele momente in care ma strangeai in brate,cat de bine imi era cand stiam ca essti langa mine...ca esti alaturi de mine indiferent de lucrurile ce ti le-as confesa.Constiinta ma mustra.In fiecare noapte se deschide acel sertar plin de molii in care a ramas nealterata amintirea ta...cum stateam intre bratele tale,cum ne tineam de mana.Si acum plang si suspin din cauza momentului acela de slabiciune in care ti-am spus un lucru negandit. 
A fost cald,a fost frumos,mi-a fost bine,am crezut ca nu te voi pierde,dar...m-am inselat,a fost greseala mea si regret.Sufletul imi arde de la atata ura ce o am fata de mine insami.Cat am udat cu lacrimi poza pe care o aveam in mana numai eu stiu.Poza,singura amintire pe care o mai am,dar e suficient pentru a ma chinui.A fost udata cu mii de lacrimi.Lacrimi de sange.Am varsat atatea lacrimi pentru tine incat nu mai stiu daca merita sa murdaresc rochia alba  in care e imbracat orasul acum.Acum totul in jurul meu e alb,dar cu fiecare pas facut,totul se inroseste,mi-e frig dar nu pot sa merg acasa deoarece mama imi va cere explicatii!
Stau singura pe o banca.Stau si rasfoiesc cu grija paginile din albumul vietii care sunt asezate in ordine cronologica.Le rasfoiesc cu grija pentru a nu-mi scapa ceva si totodata nu vreau sa se strice,sa se rataceasca sau sa se rupa deoarece as suferi si mai mult...fara tine nu am forta sa rad sau sa fac orice altceva.daca imi vei lua si amintirile viata mea nu va mai avea nici un sens...si asa nu reusesc sa gasesc sensul vietii fara tine dar acum,daca imi vei lua si dreptul de a pastra si conserva averea inchisa intr-un cufar de aur,legat cu o ancora si aruncat in inima mea,voi fi de-a dreptul moarta!Ancora s-a prins adanc...incerc sa o indepartez dar nu reusesc.Tot ce acumulez sunt vise efemere!




TE IUBESC !

P.S.:Esti comoara ce intotdeauna va fi in sufletul meu!                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu