miercuri, 18 august 2010

Iubind in taina

               Te iubesc pentru ceea ce esti,nu pentru ceea ce ai putea fi.Te iubesc pentru felul in care imi vorbesti nu pentru felul in care mi-ai puteau vorbi.Te iubesc pentru felul in care ma iubesti nu pentru felul in care m-ai putea iubi....Esti unic pentru mine si de asta te ador.Ador felul in care ma privesti si imi spui ca ma iubesti,ador felul in care imi zambesti si de aceea ma innebunesti.Imi placi asa cum esti si nu vreau sa te schimbi nicicand!Amintirea sarutarilor de pe banca aceea nu vor disparea ci vor ramane intiparite in mintea mea pentru eternitate deoarece esti tot ce e mai important pentru mine.Nu vreau sa ma gandesc la blestemata zi in care destinele noastre vor merge pe cai diferite si de clipa in care ne vom spune adio pentru totdeauna!Imi este frica sa ma gandesc ca voi fi nevoita sa traiesc fara tine,prezenta ta in viata-mi neinsemnata o face mai interesanta!
              Nu voii uita niciodata clipa cand ne-am intalnit...mi-ai zambit atat de frumos,iar imbratisarea ce mi-ai dat-o a fost atat de blanda si calda....ne completam reciproc si nimic nu ma va face vreodata sa renunt la dragostea ta,si nimic si nici macar moartea insasi nu ma va putea scapa de iubitea ce ti-o port,e intiparita in sufletul meu,in mintea mea si chiar in fiecare celula din mine!Nu m-as plictisi niciodata sa stau pana tarziu,sa vorbim despre nimicuri,sau despre copilariile ce ne fac sa parem atat de inocenti.Iubesc momentele in care ne plimbam prin ploaie tinandu-ne de mana,ador momentele in care imi spui ca iubesti copilul imatur din mine!Iubesc momentele in care suntem impreuna,iubesc fiecare minut,fiecare secunda,fiecare clipa in care sunt langa tine si as vrea sa opresc timpul in loc pentru a ramane aceiasi copii ce iarna se jucau in zapada pana se udau si incepeau sa tremure dar frigul le li s-a strecurat usor prin manusi nu reuseste sa le patrunde in suflete deoarece ele sunt incalzite de iubirea ce si-o poarta.
Momentr ce unora li se par neinsemnate,pentru mine noi reprezinta clipe memorabile,de care ne vom aduce aminte cu placere.Acum tin sa mentionez ca orice s-a intamplat dupa cearta aia...imi pare rau!
 
(26.04.2010)
(ora 21:20) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu