marți, 24 august 2010

O cascada de iubire

       Si privesc la apa cristalina a raului ce curge,iar fosnetul frunzelor imi aminteste de iubirea ce o aveam.Acum as dori sa ma tii in brate sa-mi spui ca ti-am lipsit,sa ma iei de mana si sa-mi spui ca ti-a fost dor de sarutarile mele.As dori sa te vas,sa te priesc si pentru ultima data sa-ti spun un ultim te iubesc...!
       Privesc apa cum curge si imi revine in minte tot ce mi-ai promis si toate conversatiile pana la miezul noptii.Imi lipsesti,te vreau langa mine deoarece tu esti soarele ce mi-a redat bucuria in noptile triste,tu esti tot ce am nevoie pentru a fi fericita,dar vad ca nu eu reprezint motivul pentru care zambesti in fiecare dimineata,si am observat ca prezenta mea te lasa indiferent...Sper sa fie doar aparente inselatoare ce ascund in interior,sentimentele cele mai pure de care poate un om sa dea dovada.Privesc cerul instelat si vad chipul tau...orice as face tot la tine imi zboara gandul.Oricat mi-as dori sa nu se mai intample asta,mi-e imposibil sa ma impotrivesc,amintirea ta imi revine pe paleta cromatica a retinei.Visele ce ti le-am impartasit candva,eu inca le mai am,in pofida faptului ca nu mai suntem impreuna.Te voi astepta (credeam ca pot dar nu mai am nici un chef sa astept:p) chiar daca stiu ca nu mai vrei asta,speranta mea nu va muri.
      Mereu inainte de a adormi ma intreb daca te-ai gandit la mine si daca iti lipsessc vreodata inbratisarile mele...ma intreb ce ai facut....Acesta este (era,acum nu-mi mai pasa:)) ) felul in care trec zilele de cand ai plecat!As vrea sa le dau o alta forma si un alt sens dar din pacate toate sunt identice.
       In ceasul acesta tarziu,lasa o ultima lacrima sa cada,sa simt ca m-ai iubit cu adevarat,sa stiu ca am avut un loc special in viata ta!Lasa gandurile sa ajunga la mine pentru a citi in ele pentru ultima data iubirea!Un ultim dans cu amintirile ne va mai apropia pentru ultima data!Sarutul de ramas bun ne va spulbera in cele din urma sperantele si ultimele vise ce le mai aveam!
       Pentru a simti vantul ce trece prin tine e nevoie sa te lasi dus de val...pentru a sti ce e bine si ce nu invata sa asculti inima caci ea te va sfatui mereu!"Asculta-ti inima.Ea cunoaste totul,pentru ca a venit din Sufletul Lumii si intr-o zi se va intoarce in el.Niciodata nu vei reusi s-o faci sa taca.Si chiar daca te prefaci ca nu asculti ce spune,ea va sta in pieptul tau,repetand mereu tot ce crede despre viata si lume"(-Paulo Coelho)



P.S.:Asteptarea e dureroasa.Uitarea e dureroasa dar a nu sti ce hotarare sa iei este cea mai crunta dintre suferinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu