miercuri, 25 august 2010

Sentimente umede

           Si ploua.Ploua in adancul sufletului numai cu regrete.Regrete ale amintirilor ce inca n-au disparut.Sa dispara si sa fie aruncate in infernul uitarii.Uitarea m-ar ajuta sa inving demonul ce urla in mine si nu as mai fi nevoita sa sufar in tacere.Tacerea ma apasa,ma omoara,ma distruge.Distruge tot ce e mai frumos,iar iubirea e imlocuita cu o falsa indiferenta.Indiferenta ma face sa par tare dar vorbele tale inca ma ranesc.Ranesc ca un pumnal infipt in mine usurel,astfel incat durerea sa poata fi simtita in profunzime.Profunzimea sentimentelor ce le aveam pentru tine nu a disparut dar ignoranta cu care imi vorbesti si felul in care te comporti ma fac sa cred ca nu te-am interesat niciodata.Niciodata nu am incetat sa ma gandesc la mine,la tine,sau mai corect spus la noi....Intotdeauna am crezut ca m-ai iubit cu adevarat,dar cine stie ce a fost in sufletul tau.Tu ma lasi sa-mi fac iluzii si false sperante ca la scurt timp sa mi le narui pe toate.Toate visele mele erau legate de tine,tu nenorocitule,imi rupi inima,mi-o faci bucati,iar dupa aceea iti pare rau.Rau gresesti cand spui cuiva ce te iubeste ca ai aceleasi sentimente.Sentimentele nu sunt niste lucruri sau obiecte,de ele nu-ti poti bate joc si nu sunt obiecte pe seama carora sa poti face glume.Glume pe care oricum,candva le vei regreta...sau poate ca nu!NU vreau sa sufar,nu mai vreau sa sufar pentru tine si cu atat mai putin pentru altcineva!Altcineva oare ma va putea intelege?Intelegi,tu,oare ca sufletul meu plange si pe buze am un zambet fals?
       Si ploua,iar amintirile revin ca un cosmar ce te chinuie in fiecare noapte.As dori sa am o memorie slaba pentru a putea uita mai usor nimicurile sentimentale ce-mi alimenteaza existenta.Existenta incerc sa mi-o condensez numai in cuvinte ce nu au cum sa o exprime!Exprim acum sentimente ce ma omoara.omor acum si ultimul gand care vrea sa vina la tine!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu