vineri, 3 septembrie 2010

Dementa etilica

       EL e sarutul ce cauta adapost....Si-a gasit adapostul pe buzele noastre.Te sarut,ma strangi in brate,si asa ia nastere germenele celei mai perfecte iubiri.Tine-ma-n brate,asa vei simti realitatea.Eu sunt cruda realitate.Nu poti sa spui "Nu are cum sa fie adevarat" pentru ca ai minti...Accepta-ma asa cum sunt si vei vedea cat de frumoasa este realitatea! 
        Se metio en mi pecho la locura de tu amor...dar ai grija sa nu cumva sa te indragostesti pentru ca nu e cel mai stralucit lucru pe care-l poti face!Tu vei suferi,deoarece nu te pot iubi asa cum metiti!Poate vei crede ca te iubesc si poate chiar te voi iubi dar eu te iubesc in felul meu si asta nu vei putea intelege niciodata.Nu pot decat sa simt cum arde focul in mine,pot simti ritmul cu care sangele-mi strabate venele,pot simti iubirea toata concentrata intr-o imbratisare!Acum e de ajuns sa te iubesc eu...mai tarziu s-ar putea sa nu-mi mai ajunga...Nu vreau decat sa inveti ca nu-mi poti cere sa ma schimb daca tu nu te poti schimba pe tine!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu