luni, 27 septembrie 2010

Cad in uitare


            Si stam pe pat unul langa celalat.Pasiunea ni se citeste in ochi.E o pasiune ce ne mistuie pe amandoi.As dori sa pot stapani acest foc ce ma arde pe interior.Simt cum sangele-mi valseaza prin vene.Incerc sa ma stapanesc.Ma abtin cu greu sa nu te iau in brate.Simt cum privirea ta ma mangaie usor.Ai vrea sa ma saruti dar inca nu ai curajul.As vrea sa faci tu primul pas.As vrea sa fii tu cel ce ma suna seara inainte de culcare doar pentru a-mi spune "Noapte buna".Sa fii cel ce imi trimite mesaj cu "'Neata".Sa fii tu cel care vine la mine,fara sa te chem.Sa ma tii tu in brate,fara ca eu sa ma apropii prea tare.Sa ma saruti chiar daca eu nu schitez nici un gest.Sa ma tii in brate strans,sa ma saruti usor pe obraz si sa-mi spui ca ti-am lipsit.Atunci eu voi avea destul curaj sa-ti spun ca scriu in fiecare seara cate un mesaj.Ca de multe ori as vrea sa-ti spun ca vreau sa te vad.Ca as vrea sa ma prinzi atunci cand sunt in cadere.
            As dori de multe ori sa faci tu primul pas...as vrea sa stii sa citesti in privirea mea ceea ce vreau sa-ti spun pentru a nu mai fi nevoie de cuvinte.Vreau sa vezi in ochii mei iubirea ce as vrea sa ti-o impartasesc.Vreau sa vezi in ochii mei pasiunea ce ma face sa te privesc cu atata intensitate.As vrea sa poti citi...mi-ar fi mult mai usor.Ne-am intelege mult mai bine.Cuvintele ne-ar fi de prisos cand am citi unul in ochii celuilalt iubirea.
            Ma doare...ma doare lasitatea mea.Nu am curajul sa-ti spun nimic.Nu pot.Ma pierd in profunzimea ochilor tai.Nu mi s-a mai intamplat.Esti primul.Simt cum ma sufoc.Nu pot sa fac nimic.Ma simt neputincioasa.As vrea...dar nu am curajul.As vrea dar nu e posibil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu