duminică, 26 septembrie 2010

Tacere desarta


          E un fum dens in jurul meu.Te caut dar nu te gasesc.Te caut din priviri dar nu te gasesc.Am nevoie de imbratisarea ta calda mai mult ca niciodata.Simt nevoia sa te vad.Sa vorbim.Iti simt lipsa.Va trebui sa ma obisnuiesc cu ideea ca atunci cand am nevoie de tine nu esti.De obicei erai langa mine.Dar acum aveam nevoie de un gand bun.Nu ai fost...Nu ai vrut.Nu e nimic nu te pot obloga.Contam pe tine.Am crezut ca..dar nu a fost asa!
        Fumul e foarte dens.Incerc sa merg mai departe dar mi-e frica sa nu ma impiedic.Mi-e frica sa nu cad...mi-e frica sa nu ma lovesc de vechea punte cu amintiri.Vreu sa-ti marturisesc ceva.Va trebui sa ramana intre noi.Iti spun ca...dar mai bine nu.Shhhh...daca vei sti sa privesti,vei afla!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu