joi, 30 septembrie 2010

все еще люблю тебя

             Poate inca te iubesc...Poate inca nu te-am uitat...Poate Inca nu am vrut...Poate inca imi pasa...Dar daca e asa inseamna ca ai fost important.Dar avand in vedere ca nu pastrez lucruri care nu-mi sunt folositoare inseamna ca nu mi-ai trebuit.Dar de ce inca imi amintesc de noi atunci cand ascult melodia noastra?De ce oare?E mai presus de puterile mele?E mai presus de noi...de toti?Sau sunt doar eu de vina...pentru ca nu am putut sa uit?
              Oare au contat prea mult acele franturi de sentimente?Oare acele cuvinte blestemate?Oare au fost faptele tale?...Inca nu inteleg de ce nu te pot uita.De ce ? De ce ma urmaresti pretutindeni?De ce esti in spatele meu?...Esti o fantoma a unei amintiri ce-ar fi trebuit sa fie aruncata de mult in gunoiul uitarii.Ai evadat din sertarele imputite ale ratiunii...si te-ai aruncat in inchisoarea inimii.Dar la urma urmei eu sunt cea careia i-a pasat intotdeauna...si tot eu o sa fiu cea careia o sa-i pese si de acum inainte...nu am ce face!
             O sa iti dau foc...Daca vei mai evada din temnita voi fi obligata sa-ti dau foc.Nu o sa mai pot trai pentru mult timp asa.Se apropie cu repeziciune ziua in care trebuie sa-mi verific valiza...si atunci o sa ard sau o sa arunc tot ce nu-mi mai e folositor...iar tu vei fi primul ce va fi dat afara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu