vineri, 17 septembrie 2010

Banale supozitii

      Ma simt ciudat,aiurea,prost.Iar esti tu factorul ce-mi perturba viata.Nu am crezut ca ma vor rani atat de mult vorbele tale.As vrea sa stiu ce se intampla cu mine caci pana acum am facut doar supozitii.Poate ca din acest motiv...este posibil ca aceasta sa fie cauza.
Mici detalii ce coloreaza viata
     Nu pot intelege comportamentul tau.Intr-o zi ma tii in brate,ma iubesti,ne jucam,ne alintam.Esti dulce,dragut si foarte amabil.Iar ziua urmatoare esti morocanos rece,distant.In unele momente am impresia ca ma iubesti si ca esti gelos pe orice baiat ce se apropie de mine,iar in altele ca nici macar nu te intereseaza daca traiesc sau nu...!Acum as vrea sa mai pot crede ca esti deferit dar mi-am dat seama ca esti pur si simplu banal.Esti la fel ca toti baietii.Si acum hai sa-ti demonstrez de ce esti comun.Cauti numai placeri trupesti?Da.Toti cauta.Iti pasa de ceea ce simte o fata pentru tine?Nu.Nici unui baiat nu-i pasa.Obisnuiesti sa pui sare pe rana?Da.Cand sunt posomorata(parca nu mi-ar fi de ajuns) mai vii si tu sa ma necajesti.Dar asa fac toti nicio problema.
    Obisnuiesti sa faci lucruri ciudata.Marunte.Care pentru mine au o importanta aparte.De ce le faci?Stiu ca nu contez.Stiu ca sunt neimportanta dar aceste gesturi pot veni doar de la o persoana ce tine la tine cu adevarat.Ce gluma buna.Tu ai doar interese si scopuri precise.
    Ai prostul obicei de a-mi tine predici.Ma plictisesti cu niste lucruri ce stii ca oricum nu conteaza.Nu inteleg de ce-ti bati capu' odata ce crezi ca nu conteaza....Poate pentru mine conteaza.Poate inca imi pasa.Poate chiar imi placi.Poate chiar sunt lucruri care ma atrag la tine.Poate toate conversatiile cu tine au un impact asupra mea. POATE! 
    Toate acestea sunt doar banale supozitii.Lucruri incerte.Atitudini vagi.Sentimente neclare.Fapte stangaci.Ganduri efemere.Gesturi tandre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu