luni, 20 septembrie 2010

Lasitate vesnica

       Te iubesc dar nu vei afla niciodata...Nu vei afla ca:
-atunci cand privirile ni se incruciseaza sufletul mi-e plin de fericire...
-atunci cand ma privesti simt ca  sufletu-mi vibreaza
-atunci cand ma atingi pielea mi se face ca de gaina
-atunci cand imi vorbesti ma pierd usor cu firea
-atunci cand ne certam lacrimile isi fac simtita prezenta
-atunci cand ma saruti simt ca pot atinge norii
-atunci cand ma tii in brate ma simt in siguranta
-atunci cand esti langa mine simt ca totul e posibil
-atunci cand esti in preajma mea imi transpira mainile si ma inrosesc...:">
-atunci cand imi reprosezi diverse lucruri chiar incerc sa le corectez
-atunci cand imi trimiti mesaj sufletul mi se panicheaza
-atunci cand ne certam mi-e frica sa nu cumva sa fie ultima data cand vorbim
-atunci cand esti langa mine mi-e frica sa nu te supar,sa nu spun sau sa fac ceva care sa te deranjeze...
      Te iubesc dar nu vei afla niciodata caci mi-e frica.Stiu ca tu nu vrei sentimente.Daca vei afla,te vei folosi de ele.Vei minti in legatura cu ele.Vei spune ca tii la mine.Astfel iti vei atinge scopurile.Eu vreau sa ma iubesti, si astfel iubirea sa ne lege.Te vreau langa mine dar nu doar pentru o simpla distractie.Imi placi mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu