marți, 11 ianuarie 2011

Simplu-Chip angelic....

O sa-mi fie dor de tine iubite.O sa-mi fie dor de ai tai ochi caprui in care mi-am conturat universul meu de vis.E pur si simplu perfect.Cand sunt in bratele tale simt ca totul e posibil.Ma simt mare.Simt ca pot face orice.Stiu ca ma iubesti.Stii ca te iubesc.Vreau sa avem o lume a noastra in care sa ne retragem in fiecare seara pentru a ne regasi iubirea.Sa fim doar noi.Noi doi si iubirea noastra.

O sa-mi lipseasca stralucirea ochilor tai.O sa-mi lipseasca ale tale cuvinte gingase si blande care ma mangaie.O sa-mi lipseasca zambetul lui cristalin.Glasul lui suav ce-mi spunea noapte buna!

Te Iubesc!Si te voi astepta cat va fi nevoie.Voi astepta sa vii si sa ma iei in brate.Sa ma tii strans.Sa-mi spui ca ti-a fost dor de mine!Sa simt caldura si pasiunea emanata de buzele tale!Si sa-mi spui cu dragoste si nerabdare ca ma iubesti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu