duminică, 9 ianuarie 2011

Vescan feat. Ligia - El...Ea

        
                 Un inger cazut din cer.Cazut pe pamant.M-a gasit pe-o banca.M-a luat in brate si mi-a promis ca n-o sa ma lase singura.M-a facut sa ma indragostesc putin cate putin.A fost atent,grijuliu,intelegator,politicos,grijuliu...E pur si simplu visul oricarei fete.Stie sa te consoleze,stie sa-ti vorbeasca,stie cum sa te calmeze,si stie sa iubeasca:x!Este tot ce am nevoie pentru a fi fericita.Este mereu atent la ceea ce-i spun.Stie mereu ce-mi trebuie.Este ingerul ce-mi coloreaza viata in nuante pastelate.Ingere,nu vreau sa pleci...Viata nu ar fi atat de mirifica fara el.Ma face sa plutesc cand ma tine in brate.Simt ca pot ajunge la nori cand este cu mine.E pur si simplu o persoama speciala.Nu m-a dat la o parte niciodata.Mereu m-a luat cu el.El este ingerul ce mi-a redat puterea de a visa.El mi-a redat puterea de a picta aceste cuvinte.Si exista inca baieti care sunt grijulii si stiu sa faca o fata sa se simta bine.Inca sunt baieti care stiu sa iubeasca.


                     P.S:Esti ingerul meu pazitor M M!:*





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu