joi, 27 ianuarie 2011

Gramezi...

                  Am fost intrebata ce parere am despre certurile din cuplu.Ce e drept nu prea ma asteptam la aceasta intrebare si cu atat mai putin de la el...I-am spus ca nu-mi plac certurile in familie,dar certurile in cuplu sunt ciudate.Au diverse motive,intervine gelozia,intervine minciuna sau prietenii.Mai sunt si certuri si tachinari din dragoste.Da pot spune sincer ca eu pana nu m-am certat putin cu prietenul nu am sintit ca il iubesc.Da pana nu am simtit ca exista posibilitatea ca il pot pierde nu am crezut ca il iubesc.Pana nu ne-am certat putin nu l-am simtit atat de aproape.Nu am crezut ca tine la mine pana nu ne-am certat.Da poate certurile sunt bune dar de ce atata stres si griji degeaba.Uneori nu isi au rostul aceste certuri.Nu intotdeauna cearta reprezinta o solutie.Nu poate fi placut sa te certi cu persoana cu care iti imparti zilele.Nu poate fi placut sa mergi acasa si sa-l vezi pe partenerul de viata ca e nervos si is varsa nervii pe tine.Nu e deloc placut.
                  Cearta nu e o solutie la problemele ce apar.Ar fi mai bine sa fim calmi si sa incercam sa discutam.Sa nu tipam sau sa ridicam tonul.Putem sa discutam la o cafea sau un suc.Totul se poate rezolva vorbind frumos si lasand de la tine cand trebuie.O vorba buna valoreaza mult.
                    Imbratiseaz-o.Sarut-o.Nu-i da drumul caci s-ar putea sa fuga.Nu-i da drumul caci s-ar putea sa inteleaga ca nu-ti pasa.Incercati sa fiti mai intelegatori nu va costa nimic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu