marți, 4 ianuarie 2011

Iubire.Candoare.Beatitudine

                   Am visat foarte mult timp la o dragoste ca in povesti,iar acum cand o am nu-mi vine sa cred!Nu pot sa realizez cand a aparut atata bucurie in viata mea.Nu mai e plictisitoare,fara rost sau monotona!Are un sens.Are un farmec.Aceasta beatitudinea ma cuprinde cu fiecare clipa,cu fiecare moment in care il am aproape.Ma trateaza cu respect si are grija de mine si ceea ce simt.Nu ma ignora si are mereu timp pentru mine!
                  Acel vals,acel dans in doi,acele momente petrecute cu tine...Am sperat mereu sa te intalnesc.Iar acum ca te am nu stiu ce-am facut sa merit atata fericire:x!Mi-ai lipsit...dar ai stiut mereu sa umpli golul acela imens din viata mea.L-ai umplut cu fericire.Ai trezit in mine sentimente care nu credeam ca le-as putea simti vreodata!M-ai facut sa te iubesc asa cum nu am iubit niciodata.Esti unic.:x.
                  Dimineata la cafea nu-mi puteam lua gandul de la tine.Nu stiu ce mi-ai facut...nu pot fi atenta la nimic.Gandurile-mi zboara numai la tine.M-ai facut sa fiu dependenta de tine!


                                                  >>>TE IUBESC<<<
                     

2 comentarii: