duminică, 23 ianuarie 2011

Ganduri Ratacite

                   Viata este frumoasa cand ai cu cine imparti bucuriile si tristetile.Viata este pur si simplu viata.Cu bune cu rele asa e ea.Dar e minunata cand ai pe cineva alaturi care sa se bucure alaturi de tine.Iubire...iubirea e absolut divina.Te face sa simti ca plutesti.Te face sa crezi ca poti ajunge la cer.Te face sa crezi ca totul e posibil.
                  Cand stii ca poti fi fericit,de ce sa nu fii?De ce sa dai cu piciorul fericirii si iubirii?NU...Nu se merita sa te gandesti ca totul s-a terminat cand de fapt totul abia incepe.Eu,tu si restul lumii.Ne iubim si nu vreau sa ne desparta nimic.NU.Sa stii ca nu voi permite nimanui sa ne desparta.NU.Nici distanta nu va fi un impediment pentru noi.Ea va intari relatia si ne va uni si mai mult.Nu vreau ca distanta sa ne faca sa fim pesimisti.Nu avem de ce sa fim asa.Trebuie sa fim optimisti caci vei veni.Te vei intoarce si rauri de fericire vor navali peste noi.Totul va fi mai bine ca inainte de plecare.Nu te gandi ca unele lucruri se vor pierde caci nu e asa.Iti promit.
                  Ti-am promis ca te astept si asa voi face.Te voi iubi chiar daca nu vei fi langa mine.Chiar daca nu esti aici,esti si vei fi in sufletul meu...Nu-ti voi da drumul.Nu te voi elibera caci nu vreau sa te pierd.Cu tine mi-am descoperit adevaratul sens al vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu