luni, 17 ianuarie 2011

Caracerizarea unui gand frant

              Uneori mi-as baga picioarele si as pleca.As pleca undeva departe.Cat mai departe de locurile astea,de viata asta,de toate problemele.De toate problemele ce ma apasa.De tot ce ma inconjoara.Vreau sa pot face ce vreau,cand vreau,cum vreau,cu cine vreau,cat vreau!Am o  viata inchistata in traditii si tot felul de superstitii de cacat.E nasol.Incep sa cred ca am o viata de rahat.Zau ca da.Da,am o viata monotona.Monotona caci nu am timp de nimic.Nimicul acesta care ar putea reprezenta totul pentru mine.Ar fi un refugiu.Ar fi  locul in care mi-as putea  gasi adapost.Ma adapostesc de mine insami uneori.
              Uneori simt ca vreau totul.Tot ce poate avea un om.Alteori nu mai vreau nimic.Vreau doar sa fiu singura.Singura pentru a ma putea gandi la mine si la ceea ce vreau.
 

                   

                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu