duminică, 30 ianuarie 2011

Foc mocnit

                M-ai ajutat mereu fara sa-ti pese ce a fost in trecut.Mi-ai fost alaturi chiar si cand intre noi nu exista inca nimic.Mi-ai dat mai multe sanse pentru a-ti demonstra ca sentimentele mele nu sunt doar minciuni facute pachete.M-ai ascultat si ai ramas langa mine cand eram singura si nu stiam ce vreau de la viata.Nu mi-ai facut reprosuri.Ai avut curajul sa-mi spui adevarul mereu chiar daca el nu a fost chiar agradabil.M-ai facut fericita cand aveam sufletul distrus.Ai avut rabdare si incredere si ai lipit fiecare bucatica pierduta.M-ai ajutat sa ma regasesc.Mi-ai intins o mana de ajutor chiar si cand nu aveam nevoie de el.Ai fost mereu acolo pentru mine...Mi-ai explicat mereu ce e bine si ai incercat sa ma faci sa inteleg,nu sa imi inpui.
                Prin rabdare,respect,fapte si momentele care le-am petrecut impreuna am inteles ca e mai mult decat o simpla prietenie.Si oricat as fi incercat sa-mi infrang sentimentele nu as fi putut.Nu.Noi nu am putea fi simpli prieteni.Nu vreau sa te vad doar ca pe un simplu prieten...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu