luni, 29 august 2011

O umbra de fericire

                        Cum sa am curajul sa te mai rapesc o data?Cum sa am curajul sa-ti mai spun o data ca te iubesc?Cum sa am curajul sa te tin doar pentru mine?Mereu am vrut sa fii doar al meu dar mereu a trebuit sa te impart cu altii...Mereu am vrut sa fii romantic,sa-mi aduci flori,sa facem ceva nou in fiecare zi...dar stiu ca tu nu esti asa...
                        Cum crezi ca as mai avea curajul sa ma uit in ochii tai dupa tot ce ti-am facut?Cum crezi ca voi putea privi curcubeul din sufletul tau odata ce stiu ca razele soarelui trec prin ploaia ce eu am pricinuit-o?Curios dar chiar ma macina...ma apasa rau de tot !
                        Nu pot opri nimic.Am visat de atatea ori sa opresc timpul pentru noi...dar tot de atatea ori am vazut ca nu e posibil.Am ramas aceeasi visatoare si poate tot cu aceleasi vise imposibile.POATE...M-am schimbat si nu ma vei mai putea recunoaste,sau poate nu.
                  Uneori as vrea sa stiu daca acel sentiment ce ne-a unit candva maii exista.... sau daca  a existat sau daca nu cumva a fost o umbra a fericirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu