luni, 29 august 2011

Ceva de un verde crud

                   Asta e una din zilele alea nasoale in care imi amintesc tot ce a trecut prin viata mea.Privesc acest film cu ochii plini de lacrimi.Filmul ruleaza pe retina cu incetinitorul.Pot vedea tot ce-am facut bine si toate tampeniile ce mi-au complicat viata inutil.E una din zilele alea in care nu stii ce vrei cu toate ca simti un gol inauntrul tau.E una din zilele alea cand e intuneric cand de fapt e lumina.E una din zilele acelea mohorate cu toate ca afara soarele nu se ascunde dupa nori.E una din zilele cand te simti in plus in locurile unde candva ai fost iubit.E una din zilele in care ai vrea sa fumezi o tigara si sa bei un coniac.E una din zilele alea in care inima iti bate fara vreun motiv temeinic.E o zi ciudata.E una din zilele in care bei ceai cald si stai in pijamale.E una din zilele in care esti deprimat si realizezi ca n-ai facut nimic bun in viata.E una din zilele in care simti ca ai trecut prin viata fara a realiza nimic.
                   E aiurea caci nu sunt in stare de nimic.Stau pe pat si mananc pepene fara sa-mi pese de nimic.Dar starea aia de plictiseala generala tot nu dispare.Devine agasanta.Am nevoie de o melodie buna .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu