marți, 30 august 2011

Ratacind prin tine

                         Inima mea plange caci nu te mai recunoaste.Ai rapit-o si acum ai aruncat-o fara mila.Ce fel de om esti?Ai vrut-o doar pentru tine si fara sa-ti pese de mine sau de ceea ce cred eu sau de ceea ce simt eu ai luat-o.Ai luat-o si ai ascuns-o bine.Ai luat-o cu tine cand ai plecat,iar acum cand lucrurile nu mai merg cum vrei tu ai aruncat-o.
                         Intr-o dimineata de 19 iunie am primit un telefon care ma instiinta ca inima mea este la lucruri pierdute.Nu am vrut-o.Le-am spus ca o pot pastra.Ca nu ma intereseaza.De ce sa o vreau inapoi?Crezi ca ma intereseaza resturile pe care mi le oferi?Crezi ca ma intereseaza ca-mi dai inapoi ceea ce am trait?NU!Nu mai vreau nimic inapoi.Tot ce ti-am oferit pana acum poti pastra.Inclusiv sufletul meu.Daca ai luptat cu atata inversunare pentru a-l avea,acum de ce mi-l arunci ca pe o carpa folosita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu