sâmbătă, 13 august 2011

Apus sangeriu

                  Am vrut sa te arunc.Am vrut sa te izgonesc.Am vrut sa scap de tine.Am vrut sa scap de mizeria asta ce mi-o oferi.Imi oferi mizerii dulci si sublim de placute.imi oferi momente dureros de dulci.Imi spui vorbe jignitor de tandre si imi oferi clipe insuportabil de fericite.Te detest pentru ca esti tot ce mi-am dorit vreodata de la un baiat.Te urasc pentru ca ai cheia catre fericirea mea.Te urasc pentru ca stiai sa-mi vorbesti,pentru ca stiai sa ma calmezi,pentru ca stiai sa ma faci sa vreau sa nu te vad plecand.Stiai sa-mi aduci zambetul pe buze in zilele in care nici soarele nu se vedea la fereastra mea.Esti singurul care m-a sprijinit si m-a inteles,m-a crezut si nu a fost gelos.
             Mi-am impus sa cred ca tot ce-mi ofereai erau doar minciuni dar nu au fost.Am vrut sa cred ca imi ofereai doar minciuni si nimicuri,dar nu am putut.Am incercat sa cred ca voi fi la fel fara tine dar se pare ca nu poate fi la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu