luni, 9 ianuarie 2012

Carta de amor

                     Asta nu e decat o ciorna pe care incerc sa notez cele mai intense trairi sufletesti.Acea candoare a lucrurilor ce le-am simtit cand cu putere ma aducea langa trupul sau.E acel sentiment de nevoie a implinirii viselor de iubire,alaturi de el.E curios cum poate o persoana sa te faca sa-i simti lipsa,sa simti ca ai nevoie de ea.Poate ca asa e dragostea...cu multitudinea ei de sentimente peremptorii...cu zecile de mii de lacrimi varsate de dor,cu zilele in care asteptam cu sufletul la gura vesti,cu zilele de tristete ca nu mai stim nimic de el,cu zilele in care simtim ca avem nevoie de el ca de aer,cu zilele in care vrem sa-l luam in brate dar nu putem.
                    Sunt momente in care vrei sa-l vezi dar stii ca mai ai de asteptat ceva timp,dar ai vrea sa te duci sa-l iei in brate cu orice pret.Acele nopti pustii,in care-ti amintesti toate momentele petrecute impreuna si simti ca ai vrea sa fie langa tine pentru a va bucura de frumoasele lucruri ce va leaga.In zilele ploioase de toamna mohorata ai vrea sa simti caldura sufletului tau si de cele mai multe ori tanjesti dupa sarutarile ce cu dragoste ti le dadea.
                   Tanjesti dupa el,ai nevoie de tot ce-ti oferea,ai nevoie de el ca de aer,iti lipseste si cand pleaca pentru cateva ore dar oare cat de acuta e lipsa lui cand nu l-ai mai vazut de cateva saptamani sau luni...Asa descoperi cat de mult inseamna o persoana pentru tine.Asa realizezi cata importanta are prezenta ei.Simti cum sufletul ti-e plin de iubire dar inima te doare de dorul lui.Stiu ca niciodata nu am iubit atat de multo persoana si de aceea nici nu am stiut sa ma comport.vreau sa ma tii de mana pe drumul vietii,vreau ca tu sa ai grija de sufletul meu.Vreau ca el sa aiba grija de tine si mereu sa-ti tina companie.Vreau sa te poti baza pe mine in orice situatie.Voi fi acolo nereu sa te sprijin...Vreau ca si eu sa contez in viata ta.Vreau sa ocup si eu un loc'sor in inima ta.Nu vreau sa insemn totul caci mi-e teama sa nu cumva sa te dezamagesc.Vreau sa nu fii doar o plasmuire a iubirii,vreau sa fii totul.Vreau ca tu sa ma ajuti mereu.Vreau sa te pot privi ca pe o reflexie a imaginii mele in oglinda.Vreau ca tu sa fii cel care sa ma zguduie putin sa ma trezeasca la realitate.Vreau sa ma ajuti mereu,vreau sa ma sustii in tot ceea ce fac.Vreau sa ne avem unul pe altul.Vreau ca niciodata sa nu intervina nimeni intre noi.Iti ofer toata increderea mea,stiu ca eu am parte de ea.Stiu ca ma iubesti,stiu ca insemn totul pentru tine dar mai vreau o ultima dovada a iubirii tale...Vreau sa-mi dovedesti ceea ce simti.Nu e de ajuns sa stiu.Vreau dovezi.Vreau fapte concrete.Vreau lucruri certe nu doar presupuneri sau supozitii.Vreau fapte concrete nu banuieli absurde.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu