vineri, 20 ianuarie 2012

Modestie precoce

                         Pentru ca inca mai cred in iubire.Pentru ca inca mai cred ca nu toti baietii sunt la fel.Pentru ca inca mai cred ca sunt lucruri ce merita osteneala.Pentru ca stiu ca soarele o sa rasara si maine.Pentru ca si maine ma voi trezi in zorii zilei.Pentru ca stiu ca eu o sa raman aceeasi.Pentru ca stiu ca prietenii adevarati nu ma vor parasi.Pentru ca stiu ca mereu ma voi putea baza pe ei.Pentru ca stiu ca o sa am puterea de a iubi din nou.Pentru ca stiu ca o sa fiu dezamagita.Pentru ca stiu ca voi trebe in viata peste toate cu fruntea sus.Pentru ca stiu ca la un moment dat voi fi iubita.Pentre ca stiu ca totul are o solutie.Pentru ca  stiu ca intr-o zi voi fi fericita.Pentru ca stiu ca intr-o zi voi ajunge la nori.Pentru ca stiu ca ma vei suna fara sa stiu cine esti.Pentru ca te voi intalni exact cand nu ma voi astepta.Pentru ca stiu ca ma voi atasa de tine aproape instantaneu.Pentru ca stiu ca te vei comporta exemplar.Pentru ca stiu ca pot mai mult de atat.Pentru ca stiu ca pot sa-mi ating visele.Pentru ca stiu ca toti putem reusi ceea ce ne propunem daca ne dorim cu adevarat.Pentru stiu ca iubirea nu are nevoie de lucruri materiale.Pentru ca stiu ca intr-o zi o sa mi se spuna din nou ca am dreptate.Pentru ca stiu ca de multe ori am dreptate.Pentru ca stiu ca voi dezamagi mereu pe cineva.Pentru ca stiu ca mereu v-a fi macar o persoana nemultumita de mine.Pentru ca stiu ca va fi mereu ceva ce nu voi putea face.Pentru ca stiu ca cineva se va supara pe mine.Pentru ca stiu ca totul va deveni o amintire.Pentru ca stiu ca unele cu timpul vor disparea.Pentru ca stiu ca amintirile care conteaza vor fi prezente mereu.Pentru ca stiu ca...Dar totusi sunt mult mai multe lucruri pe care NU le stiu.Si exact pentru asta traiesc.Pentru a invata si pentru a deveni.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu