marți, 10 ianuarie 2012

Legenda chipului frumos

Si ultima tigara si ultima cafea
Consumate in prezenta ta
Si ultimul sarut,si ultima suflare
Toate inainte de culcare
Cum sa-mi fie somnul lin
Cand totul e relativ si nu deplin
Cand tot ce era mai bun acum incepe sa apara
Si ce-a fost urat si rau cu totul sa dispara
Am crezut ca odata cu plecarea ta totul se va sfarsi
Dar cum tot omul are dreptul de a gresi,
Am crezut ca esti un zeu
In timp ce eu eram ateu.
Am crezut ca esti Romeo
Si ca dormi pe saltea de la Dormeo
Am crezut ca esti Fat-Frumos
Dar erai un oare care mincinos.
Prea bun te-am crezut
Dar slava Domnului ca am vazut
Cat de impiedicat si prostut tu esti
De ciuda si de nervi o sa trantesti
Tot ce-am trait ca in povesti
In viata ta cu alta n-ai sa mai traiesti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu